جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

والیبالیست‌های نیان روی دور برد | پیروزی خانگی نماینده مشهد مقابل هورسان رامسر

  • کد خبر: ۱۴۳۵۴۹
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
والیبالیست‌های نیان روی دور برد | پیروزی خانگی نماینده مشهد مقابل هورسان رامسر
پانزدهمین بازی تیم نیان الکترونیک مشهد در لیگ برتر والیبال ایران با برتری سه بر یک این تیم مقابل هورسان رامسر همراه بود.

به گزارش شهرآرانیوز، نماینده والیبال مشهد در لیگ برتر، از ساعت ۱۵ امروز و در سالن مهران، در حالی مقابل هورسان قرار گرفت که تیم میهمان پیش از شروع بازی، از فدراسیون والیبال درخواست ویدئو‌چک کرده بود و این فناوری امروز در سالن به کار گرفته شد.

جدال امروز دو تیم به‌واسطه شرایط جدولی هم از حساسیت زیادی برخوردار بود. هورسان در رده پنجم جدول بود و نیان سکوی هفتم را به خودش اختصاص داده بود.

ست اول مسابقه با برتری نیان الکترونیک شروع شد و اختلاف در ابتدای مسابقه حتی به ۵ امتیاز هم رسید، اما در ادامه تیم مهمان با ارائه یک بازی هوشمندانه از اشتباهات فردی شاگردان حامد صمدی نهایت استفاده را کرد و در پایان با امتیاز ۲۵ بر ۱۸، این ست را به‌سود خود تمام کرد.

بازیکنان نیان در ست دوم به خودشان آمدند و با وجود اشتباهات فردی پرتعدادی که داشتند، در پایان موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ حریف را شکست دهند. نکته جالب این ست استفاده از سیستم ویدئو‌چک بود که با درخواست تیم هورسان استفاده شد و اتفاقا نتیجه هم به‌سود نیان برگشت تا تیم شمالی فرصت استفاده دوباره از این سیستم را از دست بدهد.

بازی در ست سوم با برتری مطلق نیان همراه بود و شاگردان حامد صمدی برای لحظاتی حتی فاصله ۹ امتیازی هم ایجاد کردند و در پایان موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ حریف را از پیش‌رو بردارند. بازیکنان نیان در این ست اشتباهات فردی را به حداقل رساندند و نتیجه دل‌خواه‌شان را هم در پایان کسب کردند.

ست چهارم مسابقه بسیار نزدیک و پایاپای دنبال شد و دو تیم با امتیاز‌های میلی‌متری پیش رفتند، اما در انتها این نیان الکترونیک بود که موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ ‌ست چهارم را به‌نام خودش بزند.

این پیروزی در حالی برای نیان الکترونیک به‌دست آمد که در کنار درخشش سید‌محمد موسوی و امین علوی در زمین، نمی‌توان از نقش تماشاگران و حمایت آن‌ها هم غافل بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->